Tesis doctorals> Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys

The Acquisition of Implicit Knowledge by Chinese & Spanish EFL Learners: Experimental Studies on Grammatical Errors in Egnlish questions and Pedagogical Implications

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:4213
  • Autores:

    He, Qiaoling
  • Otros:

    Fecha: 2023-03-07 2023-05-10T11:42:48Z 2023-05-10T11:42:48Z
    Departamento/Instituto: Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/688222
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: He, Qiaoling
    Director: Oltra Massuet, Maria Isabel
    Formato: application/pdf 239 p.
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: English questions EFL learners Implicit Knowledge preguntas en inglés aprendientes de inglés como lengua extranjera conocimiento implícito preguntes en anglès aprenents d’ anglès com a llengua estrangera coneixement implícit
    Título: The Acquisition of Implicit Knowledge by Chinese & Spanish EFL Learners: Experimental Studies on Grammatical Errors in Egnlish questions and Pedagogical Implications
    Materia: 81 37 Arts i humanitats English questions EFL learners Implicit Knowledge preguntas en inglés aprendientes de inglés como lengua extranjera conocimiento implícito preguntes en anglès aprenents d’ anglès com a llengua estrangera coneixement implícit
  • Palabras clave:

    81
    37
    Arts i humanitats
    English questions
    EFL learners
    Implicit Knowledge
    preguntas en inglés
    aprendientes de inglés como lengua extranjera
    conocimiento implícito
    preguntes en anglès
    aprenents d’ anglès com a llengua estrangera
    coneixement implícit
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar