Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

La màgia dels gèneres musicals en anuncis de perfum

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:2037
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG2037
  • Autors:

    Pardillos Puertolas, Gisela
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2019-07-11
    Resum: No consta Los anuncios de perfume son unos de los signos distintivos de las épocas Navideñas. El abanico de géneros musicales que se puede utilizar en esta clase de anuncios es muy diverso. Es por este motivo que en este TFG se quiere dar respuesta a cuál o cuáles son los géneros musicales de preferencia para los encuestados. También se pretenden vincular determinados sentimientos a estos géneros. La finalidad es establecer una tendencia que permita en posteriores campañas, escoger el género más adecuado para publicitar un anuncio de perfume. The perfume ads are one of the hallmarks of the Christmas eras. The range of musical genres that can be used in this kind of ads is very diverse. It is for this reason that in this TFG you want to respond to which musical genres are preferred for the respondents. It is also intended to link certain feelings to these genres. The purpose is to establish a tendency to allow in subsequent campaigns, to choose the best genre to advertise a perfume commercial. Els anuncis de perfum són uns dels signes distintius de les èpoques Nadalenques. El ventall de gèneres musicals que es pot utilitzar en aquesta classe d’anuncis és molt divers. És per aquest motiu que en aquest TFG es vol donar resposta a quin o quins són els gèneres musicals de preferència per als enquestats. També es pretenen vincular determinats sentiments a aquests gèneres. La finalitat és establir una tendència que permeti en posteriors campanyes, escollir el gènere més adequat per a publicitar un anunci de perfum.
    Matèria: Neuromàrqueting
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Pardillos Puertolas, Gisela
    Curs acadèmic: 2018-2019
    Títol en diferents idiomes: No consta La magia de los géneros musicales en anuncios de perfume The magic of musical genres in perfume Advertisements La màgia dels gèneres musicals en anuncis de perfum
    Data de la defensa del treball: 2019-06-26
    Paraules clau: Marketing auditivo, Neuromarketing, Percepción Auditive Marketing, Neuromarketing, Perception Màrqueting auditiu, Neuromàrqueting, Percepció
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: La màgia dels gèneres musicals en anuncis de perfum
    Director del projecte: Barrullas Bonet, Judit
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Neuromàrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar