Data d'alta al repositori: 2021-07-02
Resum: Estudi de cas pràctic a partir de la revisió de la literatura i l'aplicació d'una intervenció sobre l'eficàcia del treball de l'educació emocional en l'etapa de l'adolescència, més específicament en un col·lectiu en risc d'exclució social (Unitat d'Escolarització Compartida) per fomentar l'autoestima.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Quintana Mira, Yolanda
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La autoestima adolescente a traves de la educación emocional: estudio de caso práctico en la UEC del Baix Penedès L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Educación emocional, autoestima, adolescencia Educació emocional, autoestima, adolescència
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)