Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3279
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3279
  • Autors:

    Quintana Mira, Yolanda
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-02
    Resum: Estudi de cas pràctic a partir de la revisió de la literatura i l'aplicació d'una intervenció sobre l'eficàcia del treball de l'educació emocional en l'etapa de l'adolescència, més específicament en un col·lectiu en risc d'exclució social (Unitat d'Escolarització Compartida) per fomentar l'autoestima.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Quintana Mira, Yolanda
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La autoestima adolescente a traves de la educación emocional: estudio de caso práctico en la UEC del Baix Penedès L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Educación emocional, autoestima, adolescencia Educació emocional, autoestima, adolescència
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
    Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar