Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-02
Resumen: Estudi de cas pràctic a partir de la revisió de la literatura i l'aplicació d'una intervenció sobre l'eficàcia del treball de l'educació emocional en l'etapa de l'adolescència, més específicament en un col·lectiu en risc d'exclució social (Unitat d'Escolarització Compartida) per fomentar l'autoestima.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Quintana Mira, Yolanda
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: La autoestima adolescente a traves de la educación emocional: estudio de caso práctico en la UEC del Baix Penedès L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Educación emocional, autoestima, adolescencia Educació emocional, autoestima, adolescència
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)