Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3279
  • Autores:

    Quintana Mira, Yolanda
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-02
    Resumen: Estudi de cas pràctic a partir de la revisió de la literatura i l'aplicació d'una intervenció sobre l'eficàcia del treball de l'educació emocional en l'etapa de l'adolescència, més específicament en un col·lectiu en risc d'exclució social (Unitat d'Escolarització Compartida) per fomentar l'autoestima.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Quintana Mira, Yolanda
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: La autoestima adolescente a traves de la educación emocional: estudio de caso práctico en la UEC del Baix Penedès L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Educación emocional, autoestima, adolescencia Educació emocional, autoestima, adolescència
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès
    Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia
    Enseñanza(s): Pedagogia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar