Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: El motor principal per dur a terme aquest projecte, ha estat l'observació que s'ha realitzat durant el pràcticum II, on s'ha observat que la sala polivalent d'una escola bressol, té aspectes a millorar, ja que no dóna resposta a les necessitats de la institució i tampoc a les necessitats dels infants. Partint d'aquesta base, es proposa dur a terme un projecte per transformar l'espai, aprofitant totes les possibilitats que ens ofereix i que actualment no es contemplen. La metodologia utilitzada ha estat l'estudi de cas i els resultats han estat valorats a través d'una metodologia qualitativa.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Colet Garcia, Laura
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La sala com un espai d'aprenentatge al primer cicle d'educació infantil The room as a learning space in the first cycle of infant education La sala como un espacio de aprendizaje en el primer ciclo de educación infantil
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: educació infantil, escola bressol, espai d’aprenentatges children’s education, nursery school, learning spaces educación infantil, escuela infantil, espacios de aprendizaje
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La sala com un espai d'aprenentatge al primer cicle d'educació infantil
Director del projecte: Prieto Borràs, Jordi
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)