Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: Els estereotips de gènere són subjeccions que hi són presents avui en dia a la societat. Aquests, tenen una gran influència dins el sector de la publicitat de joguines infantils. S’han analitzat la presència d’aquests estereotips dins la publicitat infantil i també diferents catàlegs i anuncis publicitaris per tal d’identificar els diferents estereotips dins d’aquest àmbit per tal de corroborar la hipòtesi inicial. Gràcies a aquesta investigació s’han pogut comparar diferents empreses de la joguina així com la opinió de diferents sectors dins la societat actual, i s’han creat 3 propostes d’intervenció educativa com a material docent.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: González Lázaro, Celia.
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Els estereotips de gènere en les joguines infantils. The gender estereotypes in the children toys. Los estereotipos de género en los juguetes infantiles.
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Estereotips de gènere, publicitat, joguines infantils. Gender stereotypes, advertising industry, children toys. Estereotipos de género, publicidad, juguetes infantiles.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Els estereotips de gènere en les joguines infantils.
Director del projecte: Castro da Silva, Fabrícia.
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)