Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: Els estereotips de gènere són subjeccions que hi són presents avui en dia a la societat. Aquests, tenen una gran influència dins el sector de la publicitat de joguines infantils. S’han analitzat la presència d’aquests estereotips dins la publicitat infantil i també diferents catàlegs i anuncis publicitaris per tal d’identificar els diferents estereotips dins d’aquest àmbit per tal de corroborar la hipòtesi inicial. Gràcies a aquesta investigació s’han pogut comparar diferents empreses de la joguina així com la opinió de diferents sectors dins la societat actual, i s’han creat 3 propostes d’intervenció educativa com a material docent.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: González Lázaro, Celia.
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Els estereotips de gènere en les joguines infantils. The gender estereotypes in the children toys. Los estereotipos de género en los juguetes infantiles.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Estereotips de gènere, publicitat, joguines infantils. Gender stereotypes, advertising industry, children toys. Estereotipos de género, publicidad, juguetes infantiles.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Els estereotips de gènere en les joguines infantils.
Director del proyecto: Castro da Silva, Fabrícia.
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)