Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: L’objectiu d’aquest treball és analitzar la representació de la diversitat familiar en els contes d’Educació Infantil de les escoles d’un municipi de l’Alt Penedès. La metodologia emprada ha sigut una anàlisi quantitativa del contingut de les dades recopilades dels contes mitjançant una pauta d’observació, els resultats de la qual s’han interpretat a través d’una anàlisi estadística d’una forma descriptiva. La nostra conclusió és que els contes a l’abast dels infants no reflecteixen suficientment la realitat familiar de la situació actual i això no ajuda als alumnes a construir un concepte de família d’acord amb les circumstàncies d’avui en dia.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Marco Pou, Laura
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La diversidad familiar en los cuentos de Educación Infantil Family diversity in Early Childhood Educationa tale books La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: diversidad familiar, cuentos, Educación Infantil family diversity, tale books, Early Childhood Education diversitat familiar, contes, Educació Infantil
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
Director del projecte: Susín, Iolanda
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)