Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3308
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3308
  • Autors:

    Marco Pou, Laura
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: L’objectiu d’aquest treball és analitzar la representació de la diversitat familiar en els contes d’Educació Infantil de les escoles d’un municipi de l’Alt Penedès. La metodologia emprada ha sigut una anàlisi quantitativa del contingut de les dades recopilades dels contes mitjançant una pauta d’observació, els resultats de la qual s’han interpretat a través d’una anàlisi estadística d’una forma descriptiva. La nostra conclusió és que els contes a l’abast dels infants no reflecteixen suficientment la realitat familiar de la situació actual i això no ajuda als alumnes a construir un concepte de família d’acord amb les circumstàncies d’avui en dia.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Marco Pou, Laura
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La diversidad familiar en los cuentos de Educación Infantil Family diversity in Early Childhood Educationa tale books La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: diversidad familiar, cuentos, Educación Infantil family diversity, tale books, Early Childhood Education diversitat familiar, contes, Educació Infantil
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
    Director del projecte: Susín, Iolanda
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar