Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: L’objectiu d’aquest treball és analitzar la representació de la diversitat familiar en els contes d’Educació Infantil de les escoles d’un municipi de l’Alt Penedès. La metodologia emprada ha sigut una anàlisi quantitativa del contingut de les dades recopilades dels contes mitjançant una pauta d’observació, els resultats de la qual s’han interpretat a través d’una anàlisi estadística d’una forma descriptiva. La nostra conclusió és que els contes a l’abast dels infants no reflecteixen suficientment la realitat familiar de la situació actual i això no ajuda als alumnes a construir un concepte de família d’acord amb les circumstàncies d’avui en dia.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Marco Pou, Laura
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: La diversidad familiar en los cuentos de Educación Infantil Family diversity in Early Childhood Educationa tale books La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: diversidad familiar, cuentos, Educación Infantil family diversity, tale books, Early Childhood Education diversitat familiar, contes, Educació Infantil
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
Director del proyecto: Susín, Iolanda
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)