Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3308
    Autores:
    Marco Pou, Laura
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: L’objectiu d’aquest treball és analitzar la representació de la diversitat familiar en els contes d’Educació Infantil de les escoles d’un municipi de l’Alt Penedès. La metodologia emprada ha sigut una anàlisi quantitativa del contingut de les dades recopilades dels contes mitjançant una pauta d’observació, els resultats de la qual s’han interpretat a través d’una anàlisi estadística d’una forma descriptiva. La nostra conclusió és que els contes a l’abast dels infants no reflecteixen suficientment la realitat familiar de la situació actual i això no ajuda als alumnes a construir un concepte de família d’acord amb les circumstàncies d’avui en dia.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Marco Pou, Laura
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: La diversidad familiar en los cuentos de Educación Infantil Family diversity in Early Childhood Educationa tale books La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: diversidad familiar, cuentos, Educación Infantil family diversity, tale books, Early Childhood Education diversitat familiar, contes, Educació Infantil
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil
    Director del proyecto: Susín, Iolanda
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar