Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: En el present treball es realitza una recerca amb una mostra de 35 Professionals educatius del Segon Cicle d’Infantil, 30 familiars d’infants amb edats compreses entre els 3 i els 6 anys i una professional de les Intervencions psicoeducatives amb gossos. L’objectiu principal és conèixer les possibilitats d’implementar els programes d’educació assistida amb gossos a les escoles ordinàries d’educació infantil d’un municipi de la comarca de l’Alt Penedès. Els resultats obtinguts permeten afirmar que encara queda molt de camí perquè les escoles d’educació ordinària siguin coneixedores i estiguin preparades per introduir a les seves aules programes d’educació assistida amb gossos.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Pérez Ledesma, Marina
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Educació assistida amb gossos Dog-assisted education Educación asistida con perros
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Intervencions assistides, Educació assistida amb gossos, Centres ordinaris d’Educació Infantil Assistive education, dog-assisted education, Ordinary Centers for Child Education Intervenciones asistidas, Educación asistida con perros, Centros ordinarios de Educación Infantil
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Educació assistida amb gossos
Director del projecte: Susín Ballesteros, Yolanda
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)