Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: En el present treball es realitza una recerca amb una mostra de 35 Professionals educatius del Segon Cicle d’Infantil, 30 familiars d’infants amb edats compreses entre els 3 i els 6 anys i una professional de les Intervencions psicoeducatives amb gossos. L’objectiu principal és conèixer les possibilitats d’implementar els programes d’educació assistida amb gossos a les escoles ordinàries d’educació infantil d’un municipi de la comarca de l’Alt Penedès. Els resultats obtinguts permeten afirmar que encara queda molt de camí perquè les escoles d’educació ordinària siguin coneixedores i estiguin preparades per introduir a les seves aules programes d’educació assistida amb gossos.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Pérez Ledesma, Marina
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Educació assistida amb gossos Dog-assisted education Educación asistida con perros
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Intervencions assistides, Educació assistida amb gossos, Centres ordinaris d’Educació Infantil Assistive education, dog-assisted education, Ordinary Centers for Child Education Intervenciones asistidas, Educación asistida con perros, Centros ordinarios de Educación Infantil
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Educació assistida amb gossos
Director del proyecto: Susín Ballesteros, Yolanda
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)