Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Educació assistida amb gossos

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3315
    Autores:
    Pérez Ledesma, Marina
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: En el present treball es realitza una recerca amb una mostra de 35 Professionals educatius del Segon Cicle d’Infantil, 30 familiars d’infants amb edats compreses entre els 3 i els 6 anys i una professional de les Intervencions psicoeducatives amb gossos. L’objectiu principal és conèixer les possibilitats d’implementar els programes d’educació assistida amb gossos a les escoles ordinàries d’educació infantil d’un municipi de la comarca de l’Alt Penedès. Els resultats obtinguts permeten afirmar que encara queda molt de camí perquè les escoles d’educació ordinària siguin coneixedores i estiguin preparades per introduir a les seves aules programes d’educació assistida amb gossos.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Pérez Ledesma, Marina
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Educació assistida amb gossos Dog-assisted education Educación asistida con perros
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Intervencions assistides, Educació assistida amb gossos, Centres ordinaris d’Educació Infantil Assistive education, dog-assisted education, Ordinary Centers for Child Education Intervenciones asistidas, Educación asistida con perros, Centros ordinarios de Educación Infantil
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Educació assistida amb gossos
    Director del proyecto: Susín Ballesteros, Yolanda
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar