Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: El principal objectiu del Treball de Fi de Grau és demostrar l’efectivitat dels recursos naturals orientats a desenvolupar l’Educació Ambiental al primer cicle d’Educació Infantil a Catalunya. S’empra una metodologia mixta, destacant el cas pràctic, efectuat en una aula de P2 amb onze nens. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura, l’entrevista semiestructurada i en profunditat, la revisió documental i l’observació. Els resultats obtinguts en aquesta indagació, confirmen que l’Educació Ambiental és beneficiària per al desenvolupament integral de l’alumnat i que els materials naturals són un recurs adient per la seva propagació.
Matèria: Educació
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Ramírez García, Azahara
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Desarrollo sostenible: Educación Ambiental en el aula de P2 Sustainable development: Environmental education in P2 classroom Desenvolupament sostenible: Educació Ambiental a l'aula de P2
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Educación Ambiental, Sostenibilidad, educación infantil. Environmental Education, Sustainability, early childhood education. Educació Ambiental, Sostenibilitat, educació infantil.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Desenvolupament sostenible: Educació Ambiental a l'aula de P2
Director del projecte: Moya, Sofia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)