Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: El principal objectiu del Treball de Fi de Grau és demostrar l’efectivitat dels recursos naturals orientats a desenvolupar l’Educació Ambiental al primer cicle d’Educació Infantil a Catalunya. S’empra una metodologia mixta, destacant el cas pràctic, efectuat en una aula de P2 amb onze nens. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura, l’entrevista semiestructurada i en profunditat, la revisió documental i l’observació. Els resultats obtinguts en aquesta indagació, confirmen que l’Educació Ambiental és beneficiària per al desenvolupament integral de l’alumnat i que els materials naturals són un recurs adient per la seva propagació.
Materia: Educació
Idioma: Català
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Ramírez García, Azahara
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Desarrollo sostenible: Educación Ambiental en el aula de P2 Sustainable development: Environmental education in P2 classroom Desenvolupament sostenible: Educació Ambiental a l'aula de P2
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Educación Ambiental, Sostenibilidad, educación infantil. Environmental Education, Sustainability, early childhood education. Educació Ambiental, Sostenibilitat, educació infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Desenvolupament sostenible: Educació Ambiental a l'aula de P2
Director del proyecto: Moya, Sofia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)