Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: Aquesta investigació educativa pretén submergir al lector l’adquisició de dos temes d’actualitat a l’etapa d’Educació Infantil. Per una banda, s’inicia l’anàlisi de la pràctica Psicomotriu, donant èmfasi a la dinàmica racional emprada a les sessions dissenyades amb infants d’entre cinc i sis anys. Per l’altra banda, es defineix i s’analitza l’impacte de la pràctica de la plena consciència, també anomenada mindfulness, quan s’introdueix la respiració conscient amb infants d’Educació Infantil.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Raventós Guimerà, Farners
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Como afecta el Mindfunlessdentro de la Práctica Psicomotriz How Mindfulness affects within Psicomotrix Practice Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Relajación, Atención Plena, Respiración. Relaxation, Mindfulness, Breathing Relaxació, Plena Consciència, Respiració.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu
Director del projecte: Torres García, Ana
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)