Data d'alta al repositori: 2021-07-07
Resum: Aquest treball consta d'un estudi de les diferents corrents sobre el concepte de mort que existeixen i quines pràctiques de dol són les mes rellevants a nivell educatiu. La meva investigació de camp es basa en la recerca de la prevalència de pràctiques pel dol en escoles amb diferents realitats educatives, per finalment crear una posible pauta d'intervenció educativa
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Navarro Espejo, Raúl
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà) Interventions in schools for the mourning process for the death in students aged 8 to 10 years (midle cicle) Intervenciones a las escuelas por el proceso de duelo por la murte en alumnos de 8 a 10 años (ciclo medio)
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: orientació, dol, pedagogia de la mort orientation, mourning, pedagogy of death orientaciones, duelo, pedagogía de la muerte
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà)
Director del projecte: Varea Santiago, María Dolores
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)