Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà)

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3328
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3328
  • Autors:

    Navarro Espejo, Raúl
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-07
    Resum: Aquest treball consta d'un estudi de les diferents corrents sobre el concepte de mort que existeixen i quines pràctiques de dol són les mes rellevants a nivell educatiu. La meva investigació de camp es basa en la recerca de la prevalència de pràctiques pel dol en escoles amb diferents realitats educatives, per finalment crear una posible pauta d'intervenció educativa
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Navarro Espejo, Raúl
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà) Interventions in schools for the mourning process for the death in students aged 8 to 10 years (midle cicle) Intervenciones a las escuelas por el proceso de duelo por la murte en alumnos de 8 a 10 años (ciclo medio)
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: orientació, dol, pedagogia de la mort orientation, mourning, pedagogy of death orientaciones, duelo, pedagogía de la muerte
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà)
    Director del projecte: Varea Santiago, María Dolores
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar