Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-07
Resumen: Aquest treball consta d'un estudi de les diferents corrents sobre el concepte de mort que existeixen i quines pràctiques de dol són les mes rellevants a nivell educatiu. La meva investigació de camp es basa en la recerca de la prevalència de pràctiques pel dol en escoles amb diferents realitats educatives, per finalment crear una posible pauta d'intervenció educativa
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Navarro Espejo, Raúl
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà) Interventions in schools for the mourning process for the death in students aged 8 to 10 years (midle cicle) Intervenciones a las escuelas por el proceso de duelo por la murte en alumnos de 8 a 10 años (ciclo medio)
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: orientació, dol, pedagogia de la mort orientation, mourning, pedagogy of death orientaciones, duelo, pedagogía de la muerte
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà)
Director del proyecto: Varea Santiago, María Dolores
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)