Data d'alta al repositori: 2021-07-14
Resum: El comportament de compra és una variable altament complexa que ha sigut d’interès pels psicòlegs des de fa dècades. El present treball pretén analitzar el paper que la personalitat i la motivació poden tenir en aquesta variable, així com determinar la influència de certes variables sociodemogràfiques als mateixos hàbits de compra
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Departament: Psicologia
Estudiant: Cortada Gaona, Marta
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Personalidad del consumo Consumer personality Personalitat del consum
Data de la defensa del treball: 2021-06-28
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: comportamiento de compra, hábitos de compra, personalidad, motivación purchase behavior, purchase habits, personality, motivation, compulsive purchase comportament de compra, hàbits de compra, personalitat, motivació
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Personalitat del consum
Director del projecte: Sora Miana, Beatríz
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)