Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-14
Resumen: El comportament de compra és una variable altament complexa que ha sigut d’interès pels psicòlegs des de fa dècades. El present treball pretén analitzar el paper que la personalitat i la motivació poden tenir en aquesta variable, així com determinar la influència de certes variables sociodemogràfiques als mateixos hàbits de compra
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Cortada Gaona, Marta
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Personalidad del consumo Consumer personality Personalitat del consum
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-28
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: comportamiento de compra, hábitos de compra, personalidad, motivación purchase behavior, purchase habits, personality, motivation, compulsive purchase comportament de compra, hàbits de compra, personalitat, motivació
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Personalitat del consum
Director del proyecto: Sora Miana, Beatríz
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)