Data d'alta al repositori: 2021-07-14
Resum: L’autoestima es tracta d’un constructe multidimensional que es forma al llarg de tota la vida i que es veu influenciada per molts factors. l’objectiu d’aquest treball és l’anàlisi i intervenció en la millora d’autoestima d’un grup d’infants vulnerables. S’ha organitzat i aplicat un programa amb activitats diverses per intervenir sobre les diferents dimensions de l’autoestima, que posteriorment, ha estat avaluat de manera quantitativa i qualitativa. Els resultats quantitatius mostren que el programa no ha tingut l’eficàcia desitjada sobre el grup de participants intervinguts, però els resultats qualitatius avalen l’èxit de la intervenció.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicologia Psychology Psicología
Departament: Psicologia
Estudiant: Cavallé Abasolo, Ester
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Autoestima en la infància: intervenció amb nens i nenes vulnerables Self-esteem in the childhood: intervention with vulnerable boys and girls Autoestima en la infancia: intervención con niños y niñas vulnerables
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Autoestima en infants, infants vulnerables, intervenció Self-esteem in children, vulnerable children, intervention Autoestima en niños, niños vulnerables, intervención
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Autoestima en la infància: intervenció amb nens i nenes vulnerables
Director del projecte: Domènech Auqué, Montserrat
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)