Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

SEO: Posicionament en buscadors

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3475
  • Autors:

    Anglès Gómez, Aleix
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-15
    Resum: El present treball de fi de grau té per objecte l’estudi de les diferents estratègies que existeixen a l’hora de posicionar una pàgina web a Google. En aquest sentit, s’ha aprofundit en l’estudi del posicionament orgànic, comparant les tècniques que més influeixen en el seu algoritme a partir dels llibres i blogs més importants del moment. Al final, dos professionals del sector, ens han donat la seva opinió sobre aquestes i ens han recollit les estratègies a seguir aquest 2021.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Anglès Gómez, Aleix
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: SEO: Positioning in search engines SEO: Posicionamiento en buscadores
    Data de la defensa del treball: 2021-07-05
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: SEO, Posicionamiento, GOOGLE SEO, Positioning, GOOGLE SEO, Posicionament, GOOGLE
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 12
    Títol en la llengua original: SEO: Posicionament en buscadors
    Director del projecte: Gené Albesa, Jaume
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar