Data d'alta al repositori: 2021-07-15
Resum: El present treball de fi de grau té per objecte l’estudi de les diferents estratègies que existeixen a l’hora de posicionar una pàgina web a Google. En aquest sentit, s’ha aprofundit en l’estudi del posicionament orgànic, comparant les tècniques que més influeixen en el seu algoritme a partir dels llibres i blogs més importants del moment. Al final, dos professionals del sector, ens han donat la seva opinió sobre aquestes i ens han recollit les estratègies a seguir aquest 2021.
Matèria: Màrqueting
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Anglès Gómez, Aleix
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: SEO: Positioning in search engines SEO: Posicionamiento en buscadores
Data de la defensa del treball: 2021-07-05
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: SEO, Posicionamiento, GOOGLE SEO, Positioning, GOOGLE SEO, Posicionament, GOOGLE
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 12
Títol en la llengua original: SEO: Posicionament en buscadors
Director del projecte: Gené Albesa, Jaume
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)