Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-15
Resumen: El present treball de fi de grau té per objecte l’estudi de les diferents estratègies que existeixen a l’hora de posicionar una pàgina web a Google. En aquest sentit, s’ha aprofundit en l’estudi del posicionament orgànic, comparant les tècniques que més influeixen en el seu algoritme a partir dels llibres i blogs més importants del moment. Al final, dos professionals del sector, ens han donat la seva opinió sobre aquestes i ens han recollit les estratègies a seguir aquest 2021.
Materia: Màrqueting
Idioma: Català
Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: Anglès Gómez, Aleix
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: SEO: Positioning in search engines SEO: Posicionamiento en buscadores
Fecha de la defensa del treball: 2021-07-05
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: SEO, Posicionamiento, GOOGLE SEO, Positioning, GOOGLE SEO, Posicionament, GOOGLE
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 12
Título en la lengua original: SEO: Posicionament en buscadors
Director del proyecto: Gené Albesa, Jaume
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)