Data d'alta al repositori: 2021-07-15
Resum: Utilitzar les TIC com és el cas dels vídeos, ha demostrat ser una eina eficaç per aconseguir el desenvolupament de la capacitat d'observació per part de l’alumnat. El nostre objectiu és comprovar aquest material millora la comprensió de conceptes teòrics i afavoreix l’aprenentatge de l’estudiant de cara l’examen. S’ha avaluat comparant les notes dels exàmens de cursos anteriors amb les del curs actual i mitjançant unes enquestes. La part de la nostra hipòtesi que defensa que els vídeos faciliten l’aprenentatge no es veu reflectida en les notes. Per contra, l'opinió dels estudiants diu que el material proporcionat ha resultat molt útil.
Matèria: Fisioteràpia
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Ciències de la salut Health sciences Ciencias de la salud
Departament: Medicina i Cirurgia
Estudiant: Moran Melià, Irene
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Aplicabilidad del material didáctico en formato video para la mejora del aprendizaje en estudiantes de fisioterapia Applicability of didactic material in video format for the improvement of learning in Physiotherapy students Aplicabilitat de material didàctic en format vídeo per a la millora de l'aprenentatge en estudiants de Fisioteràpia
Data de la defensa del treball: 2021-06-18
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: observació, biomecànica, fisioteràpia observation, biomechanical phenomena, physiotherapy observación, biomecánica, fisioterapia
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Aplicabilitat de material didàctic en format vídeo per a la millora de l'aprenentatge en estudiants de Fisioteràpia
Director del projecte: Miralles, Iris
Ensenyament(s): Fisioteràpia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)