Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-15
Resumen: Utilitzar les TIC com és el cas dels vídeos, ha demostrat ser una eina eficaç per aconseguir el desenvolupament de la capacitat d'observació per part de l’alumnat. El nostre objectiu és comprovar aquest material millora la comprensió de conceptes teòrics i afavoreix l’aprenentatge de l’estudiant de cara l’examen. S’ha avaluat comparant les notes dels exàmens de cursos anteriors amb les del curs actual i mitjançant unes enquestes. La part de la nostra hipòtesi que defensa que els vídeos faciliten l’aprenentatge no es veu reflectida en les notes. Per contra, l'opinió dels estudiants diu que el material proporcionat ha resultat molt útil.
Materia: Fisioteràpia
Idioma: Català
Áreas temáticas: Ciències de la salut Health sciences Ciencias de la salud
Departamento: Medicina i Cirurgia
Estudiante: Moran Melià, Irene
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Aplicabilidad del material didáctico en formato video para la mejora del aprendizaje en estudiantes de fisioterapia Applicability of didactic material in video format for the improvement of learning in Physiotherapy students Aplicabilitat de material didàctic en format vídeo per a la millora de l'aprenentatge en estudiants de Fisioteràpia
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-18
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: observació, biomecànica, fisioteràpia observation, biomechanical phenomena, physiotherapy observación, biomecánica, fisioterapia
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Aplicabilitat de material didàctic en format vídeo per a la millora de l'aprenentatge en estudiants de Fisioteràpia
Director del proyecto: Miralles, Iris
Enseñanza(s): Fisioteràpia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)