Data d'alta al repositori: 2021-07-15
Resum: En els últims anys la societat ha fet un canvi en el seu funcionament, això provoca que molts sectors d'aquesta es veuen afectats entre d'altres l'educació. Per aquest motiu sorgeix el projecte Comunitat d'Aprenentatge per donar resposta aquesta necessitat de canvi. La principal característica d'aquest projecte és el treball cooperatiu entre els alumnes i professors. En aquest estudi ens centrem en l'actitud que mostren el professorat del centre Institut-Escola Mediterrani davant d'aquesta nova tècnica de treball cooperatiu. L'objectiu d'aquest estudi se centra a descriure i examinar l'experiència dels agents implicats que participen en el model educatiu basat en les comunitats d'aprenentatge.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Departament: Psicologia
Estudiant: Pinaqui Tarifa, Maria
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Las actitudes del profesorado ante las comunidades de aprendizaje Teacher's attitudes to learning communities Les actituds del professorat davant de les comunitats d'aprenentatge
Data de la defensa del treball: 2021-06-22
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: comunitdad de aprendizaje, trabajo cooperativo, profesores community of learning, cooperative work, teachers comunitat d’aprenentatge, treball cooperatiu, professors.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Les actituds del professorat davant de les comunitats d'aprenentatge
Director del projecte: Castarlenas Solé, Elena
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)