Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-15
Resumen: En els últims anys la societat ha fet un canvi en el seu funcionament, això provoca que molts sectors d'aquesta es veuen afectats entre d'altres l'educació. Per aquest motiu sorgeix el projecte Comunitat d'Aprenentatge per donar resposta aquesta necessitat de canvi. La principal característica d'aquest projecte és el treball cooperatiu entre els alumnes i professors. En aquest estudi ens centrem en l'actitud que mostren el professorat del centre Institut-Escola Mediterrani davant d'aquesta nova tècnica de treball cooperatiu. L'objectiu d'aquest estudi se centra a descriure i examinar l'experiència dels agents implicats que participen en el model educatiu basat en les comunitats d'aprenentatge.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Pinaqui Tarifa, Maria
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Las actitudes del profesorado ante las comunidades de aprendizaje Teacher's attitudes to learning communities Les actituds del professorat davant de les comunitats d'aprenentatge
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-22
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: comunitdad de aprendizaje, trabajo cooperativo, profesores community of learning, cooperative work, teachers comunitat d’aprenentatge, treball cooperatiu, professors.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Les actituds del professorat davant de les comunitats d'aprenentatge
Director del proyecto: Castarlenas Solé, Elena
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)