Data d'alta al repositori: 2021-07-16
Resum: S’ha realitzat una investigació amb l’objectiu d’analitzar si es presenten diferències significatives en autoconcepte, estratègies d’aprenentatge i rendiment acadèmic, en alumnes amb i sense dificultats de l’aprenentatge. L’estudi s’ha portat a terme en un Institut de Torredembarra, administrant a un total de 48 estudiants, l’Autoconcepto Forma 5 (AF5), el Cuestionario de Estrategias de Aprendizaje (CEA) i observant les qualificacions del primer i segon trimestre de les matèries de llengua catalana, llengua castellana i matemàtiques. S’han analitzat els resultats amb el programa estadístic SPSS i s’ha pogut comprovar que existeixen diferències significatives tant en l’autoconcepte, com també en les estratègies d’aprenentatge i el rendiment acadèmic.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicologia Psychology Psicología
Departament: Psicologia
Estudiant: Arjona Domingo, Miquel
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Diferències en autoconcepte, estratègies d'aprenentatge i rendiment acadèmic, en alumnes amb i sense Dificultats de l'Aprenentatge Differences in self-concept, learning strategies and academic performance in students with and without learning difficulties. Diferencias en autoconcepto, estrategias de aprendizaje y rendimiento académico, en alumnos con y sin Dificultades del Aprendizaje
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: dificultats de l'aprenentatge, autoconcepte, estratègies d'aprenentatge learning difficulties, self-concept, learning strategies dificultades del aprendizaje, autoconcepto, estrategias de aprendizaje
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Diferències en autoconcepte, estratègies d'aprenentatge i rendiment acadèmic, en alumnes amb i sense Dificultats de l'Aprenentatge
Director del projecte: Voltas Moreso, Núria
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)