Treballs Fi de Grau> Psicologia

Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3518
  • Autors:

    Marqués Vicient, Núria
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-17
    Resum: La família és la primera escola d’aprenentatge emocional del nen, així doncs l’objectiu d’aquest treball és examinar la relació que existeix entre la intel•ligència emocional dels pares, el nombre de fills, l’estrès i la satisfacció familiar. Per a la realització s’ha administrat un qüestionari amb les escales TMMS-24, FSFS i FSS a una mostra de 135 pares i mares. Els resultats indiquen que hi ha una relació significativa entre la intel•ligència emocional amb el grau de satisfacció i estrès familiar. Aquells que presten atenció, comprenen i afronten millor les emocions senten una major satisfacció familiar i menys estrès.
    Matèria: Psicologia
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
    Departament: Psicologia
    Estudiant: Marqués Vicient, Núria
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars Relationship of the Emotional Intelligence of parents with family variables Relación de la Inteligencia Emocional de los padres con variables familiares
    Data de la defensa del treball: 2021-06-21
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: familia, padres, inteligencia emocional family, parents, emotional intelligence família, pares, intel·ligència emocional
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars
    Director del projecte: Castarlenas Solé, Elena
    Ensenyament(s): Psicologia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Psicología
    Psychology
    Psicologia
    Psicologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar