Data d'alta al repositori: 2021-07-17
Resum: La família és la primera escola d’aprenentatge emocional del nen, així doncs l’objectiu d’aquest treball és examinar la relació que existeix entre la intel•ligència emocional dels pares, el nombre de fills, l’estrès i la satisfacció familiar. Per a la realització s’ha administrat un qüestionari amb les escales TMMS-24, FSFS i FSS a una mostra de 135 pares i mares. Els resultats indiquen que hi ha una relació significativa entre la intel•ligència emocional amb el grau de satisfacció i estrès familiar. Aquells que presten atenció, comprenen i afronten millor les emocions senten una major satisfacció familiar i menys estrès.
Matèria: Psicologia
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
Departament: Psicologia
Estudiant: Marqués Vicient, Núria
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars Relationship of the Emotional Intelligence of parents with family variables Relación de la Inteligencia Emocional de los padres con variables familiares
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: familia, padres, inteligencia emocional family, parents, emotional intelligence família, pares, intel·ligència emocional
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars
Director del projecte: Castarlenas Solé, Elena
Ensenyament(s): Psicologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)