Treballs Fi de Grau> Psicologia

Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3518
  • Autores:

    Marqués Vicient, Núria
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-17
    Resumen: La família és la primera escola d’aprenentatge emocional del nen, així doncs l’objectiu d’aquest treball és examinar la relació que existeix entre la intel•ligència emocional dels pares, el nombre de fills, l’estrès i la satisfacció familiar. Per a la realització s’ha administrat un qüestionari amb les escales TMMS-24, FSFS i FSS a una mostra de 135 pares i mares. Els resultats indiquen que hi ha una relació significativa entre la intel•ligència emocional amb el grau de satisfacció i estrès familiar. Aquells que presten atenció, comprenen i afronten millor les emocions senten una major satisfacció familiar i menys estrès.
    Materia: Psicologia
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
    Departamento: Psicologia
    Estudiante: Marqués Vicient, Núria
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars Relationship of the Emotional Intelligence of parents with family variables Relación de la Inteligencia Emocional de los padres con variables familiares
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: familia, padres, inteligencia emocional family, parents, emotional intelligence família, pares, intel·ligència emocional
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars
    Director del proyecto: Castarlenas Solé, Elena
    Enseñanza(s): Psicologia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Psicología
    Psychology
    Psicologia
    Psicologia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar