Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-17
Resumen: La família és la primera escola d’aprenentatge emocional del nen, així doncs l’objectiu d’aquest treball és examinar la relació que existeix entre la intel•ligència emocional dels pares, el nombre de fills, l’estrès i la satisfacció familiar. Per a la realització s’ha administrat un qüestionari amb les escales TMMS-24, FSFS i FSS a una mostra de 135 pares i mares. Els resultats indiquen que hi ha una relació significativa entre la intel•ligència emocional amb el grau de satisfacció i estrès familiar. Aquells que presten atenció, comprenen i afronten millor les emocions senten una major satisfacció familiar i menys estrès.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicología Psychology Psicologia
Departamento: Psicologia
Estudiante: Marqués Vicient, Núria
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars Relationship of the Emotional Intelligence of parents with family variables Relación de la Inteligencia Emocional de los padres con variables familiares
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: familia, padres, inteligencia emocional family, parents, emotional intelligence família, pares, intel·ligència emocional
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Relació de la intel·ligència emocional dels pares amb variables familiars
Director del proyecto: Castarlenas Solé, Elena
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)