Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Pla de Màrqueting per a Mi Palacio, una Affiliate Marketing Website

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3548
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3548
  • Autors:

    Cid Ariño, Josep
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-16
    Resum: El present Treball de Fi de Grauconsisteix en unPla de Màrqueting per a Mi Palacio, una pàgina web de màrqueting d’afiliació.Aquesta proporcionaals usuarisproductes d’Amazon per ala llar,després de comparar-nemilers a través de les valoracions, el preu i la novetat. Esdiferencia per la seva gestiógairebé automàtica emprantun bot.Un cop contrastats, selecciona i incorpora els 10 millors de cada categoria als rànquings de la pàgina web. D’aquesta manera, s’evitauna elevadapèrdua de temps al clienti es proporcionala millor opció de compraamb unenllaç que el redirigeix a la pàgina de producte d’Amazon, quipagauna comissióper cada compra fetaprovinent del’enllaç esmentatdurant les 24 horesposteriors. Mi Palacio, a pesar delseu breu temps al mercat i els seus petits beneficis, posseeix un potencial d’expansió elevat, doncsrecentmentha experimentat unaugment del 300% en aquests. Per aquest motiu,es decideix dur a terme un anàlisi de màrqueting recorrent a les5C per trobar la millorplanificació i execució d’una estratègia de màrqueting amb l’objectiu d’incrementar un 500% els beneficis en un període de 12 mesos. L’estratègia per assolir-logira entorn a un Pla d’Acció focalitzaten millorar l’algoritme,formar millors relacions amb els clients,expandir-se a nous mercats i construir partnershipsper acabar incrementant el tràficiels ingressos,a més de consolidarel posicionament i reforçar les debilitats actuals. Promocionalment,s’utilitzarancampanyes de publicitat a Facebook i Instagram Ads, així comcampanyes d’influencer marketing, articles deblogi un posicionamentSEO, font primària d’adquisició de clients, millorat constantment.Per al compliment de l’anterior, s’estableixun Pla de Controlbasat enmesures correctoresde prevenció.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Cid Ariño, Josep
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Marketing Plan for Mi Palacio, an Affiliate Marketing Website Plan de Marketing para Mi Palacio, una Affiliate Marketing Website
    Data de la defensa del treball: 2021-06-07
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: web d’afiliació, algoritme, rànquings affiliate marketing website, algorithm, rankings web de afiliación, algoritmo, rankings
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Pla de Màrqueting per a Mi Palacio, una Affiliate Marketing Website
    Director del projecte: Molina Perea, Francesc Xavier
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar