Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-16
Resumen: El present Treball de Fi de Grauconsisteix en unPla de Màrqueting per a Mi Palacio, una pàgina web de màrqueting d’afiliació.Aquesta proporcionaals usuarisproductes d’Amazon per ala llar,després de comparar-nemilers a través de les valoracions, el preu i la novetat. Esdiferencia per la seva gestiógairebé automàtica emprantun bot.Un cop contrastats, selecciona i incorpora els 10 millors de cada categoria als rànquings de la pàgina web. D’aquesta manera, s’evitauna elevadapèrdua de temps al clienti es proporcionala millor opció de compraamb unenllaç que el redirigeix a la pàgina de producte d’Amazon, quipagauna comissióper cada compra fetaprovinent del’enllaç esmentatdurant les 24 horesposteriors. Mi Palacio, a pesar delseu breu temps al mercat i els seus petits beneficis, posseeix un potencial d’expansió elevat, doncsrecentmentha experimentat unaugment del 300% en aquests. Per aquest motiu,es decideix dur a terme un anàlisi de màrqueting recorrent a les5C per trobar la millorplanificació i execució d’una estratègia de màrqueting amb l’objectiu d’incrementar un 500% els beneficis en un període de 12 mesos. L’estratègia per assolir-logira entorn a un Pla d’Acció focalitzaten millorar l’algoritme,formar millors relacions amb els clients,expandir-se a nous mercats i construir partnershipsper acabar incrementant el tràficiels ingressos,a més de consolidarel posicionament i reforçar les debilitats actuals. Promocionalment,s’utilitzarancampanyes de publicitat a Facebook i Instagram Ads, així comcampanyes d’influencer marketing, articles deblogi un posicionamentSEO, font primària d’adquisició de clients, millorat constantment.Per al compliment de l’anterior, s’estableixun Pla de Controlbasat enmesures correctoresde prevenció.
Materia: Màrqueting
Idioma: Català
Áreas temáticas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: Cid Ariño, Josep
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Marketing Plan for Mi Palacio, an Affiliate Marketing Website Plan de Marketing para Mi Palacio, una Affiliate Marketing Website
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-07
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: web d’afiliació, algoritme, rànquings affiliate marketing website, algorithm, rankings web de afiliación, algoritmo, rankings
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Pla de Màrqueting per a Mi Palacio, una Affiliate Marketing Website
Director del proyecto: Molina Perea, Francesc Xavier
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)