Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3564
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3564
  • Autors:

    Altés Fernández, Carolina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-19
    Resum: El present document és un estudi mixt de l'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules, el qual desenvolupa un seguit de conceptes claus com: emocions, educació emocional, educació infantil, intel·ligència emocional i competències emocionals. A través d'enquestes i entrevistes, i els seus resultats s'afirmarà ao refutarà la hispòtesi d'investigació: l'educació emocional té una gran influència en el desenvolupament de les persones i a les escoles es treballa de manera conscient, sent els mestres els que reben formació per poder treballar-ho a l'aula.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'educació
    Estudiant: Altés Fernández, Carolina
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La educación emocional en el desarrollo del niño y las aulas Emotional education in children's developament and classrooms L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules
    Data de la defensa del treball: 2021-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: emocioes, educación infantil, educación emocional emotions, emotional education, early chilhood education emocions, educació infantil, educació emocional
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules
    Director del projecte: Riera Sal, Raquel
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar