Treballs Fi de Grau> Educació Infantil

L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3564
    Autores:
    Altés Fernández, Carolina
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
    Resumen: El present document és un estudi mixt de l'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules, el qual desenvolupa un seguit de conceptes claus com: emocions, educació emocional, educació infantil, intel·ligència emocional i competències emocionals. A través d'enquestes i entrevistes, i els seus resultats s'afirmarà ao refutarà la hispòtesi d'investigació: l'educació emocional té una gran influència en el desenvolupament de les persones i a les escoles es treballa de manera conscient, sent els mestres els que reben formació per poder treballar-ho a l'aula.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Altés Fernández, Carolina
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: La educación emocional en el desarrollo del niño y las aulas Emotional education in children's developament and classrooms L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: emocioes, educación infantil, educación emocional emotions, emotional education, early chilhood education emocions, educació infantil, educació emocional
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules
    Director del proyecto: Riera Sal, Raquel
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar