Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: El meu TFG tracta sobre el ioga en infants autistes, ja que és un mètode que proporciona mecanismes d'autoregulaciói aporta eines per calmar-se en situacions de nerviosisme. Vaig plantejar-me una sèrie d'objectius que permetessin observar com reaccionaven els infants davant aquesta pràctica. Per això, vaig elaborar dos instruments d’avaluació, que permetien obtenir informació per part de dues mestres i directament dels dos alumnes de l’aula. Aquest treball m’ha aportat una gran font d’informació sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), així com mecanismes que em permetin en un futur ajudar a cada un dels infants en les seves necessitats.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Brunet Vizcarro, Laia
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: El ioga en infants autistes Yoga in autistic children El yoga en niños autistas
Data de la defensa del treball: 2021-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: trastorn de l'espectre autista (tea), ioga, ioga infantil. autism spectrum disorder (asd), yoga, children's yoga. trastorno del espectro autista (tea), yoga, yoga infantil.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El ioga en infants autistes
Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)