Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
Resumen: El meu TFG tracta sobre el ioga en infants autistes, ja que és un mètode que proporciona mecanismes d'autoregulaciói aporta eines per calmar-se en situacions de nerviosisme. Vaig plantejar-me una sèrie d'objectius que permetessin observar com reaccionaven els infants davant aquesta pràctica. Per això, vaig elaborar dos instruments d’avaluació, que permetien obtenir informació per part de dues mestres i directament dels dos alumnes de l’aula. Aquest treball m’ha aportat una gran font d’informació sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), així com mecanismes que em permetin en un futur ajudar a cada un dels infants en les seves necessitats.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Brunet Vizcarro, Laia
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: El ioga en infants autistes Yoga in autistic children El yoga en niños autistas
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: trastorn de l'espectre autista (tea), ioga, ioga infantil. autism spectrum disorder (asd), yoga, children's yoga. trastorno del espectro autista (tea), yoga, yoga infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El ioga en infants autistes
Director del proyecto: Castillo Peralta, Carmen
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)