Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: Gràcies a diferents referents sobre el tema s'ha comprovat la importància de treballar valors a l'aula, a més de conèixer diferents estratègies, metodologies i recursos. Mitjançant un qüestionari es va voler valorar i apreciar la importància que donaven els docents de primària al treball de valors. A més es va elaborar i posar en pràctica una proposta d'activitat d'educació en valors i emocional a una aula de primària. La importància mitjana que va donar el professorat al treball de valors a l'Educació Primària va ser d'un 9,35 sobre 10. Analitzant els resultats es va concloure que existia una gran disconformitat per part del professorat de què l'educació en valors actual s'estigués treballant de forma efectiva.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: López Carretero, Cristian
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: El trabajo de valores a través de las emociones en la educación primaria Values work through emotions in primary education El treball de valors a través de les emocions a l'educació primària
Data de la defensa del treball: 2021-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: valores, educación emocional, personalidad. values, emotional education, personality. valors, educació emocional, personalitat.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El treball de valors a través de les emocions a l'educació primària
Director del projecte: Garcia Alsina, Núria
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)