Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: Gràcies a diferents referents sobre el tema s'ha comprovat la importància de treballar valors a l'aula, a més de conèixer diferents estratègies, metodologies i recursos. Mitjançant un qüestionari es va voler valorar i apreciar la importància que donaven els docents de primària al treball de valors. A més es va elaborar i posar en pràctica una proposta d'activitat d'educació en valors i emocional a una aula de primària. La importància mitjana que va donar el professorat al treball de valors a l'Educació Primària va ser d'un 9,35 sobre 10. Analitzant els resultats es va concloure que existia una gran disconformitat per part del professorat de què l'educació en valors actual s'estigués treballant de forma efectiva.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: López Carretero, Cristian
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: El trabajo de valores a través de las emociones en la educación primaria Values work through emotions in primary education El treball de valors a través de les emocions a l'educació primària
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: valores, educación emocional, personalidad. values, emotional education, personality. valors, educació emocional, personalitat.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El treball de valors a través de les emocions a l'educació primària
Director del proyecto: Garcia Alsina, Núria
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)