Treballs Fi de Grau> Educació Primària

El treball per projectes a una escola en procés de canvi

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3649
    Autors:
    Castilla González, Maria
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-20
    Resum: Actualment, vivim en un món que és canviant i amb una evolució constant. Aquest fet afecta indirectament a la societat, i com a conseqüència a l’educació. Per aquest motiu, els últims anys s’han alçat moltes veus demanant un canvi en el procés d’ensenyament i aprenentatge amb el propòsit que hi hagi una adaptació segons les necessitats dels individus del segle XXI. En aquest sentit, la investigació suggereix el treball per projectes com a proposta per actualitzar el present sistema educatiu. En definitiva, l’objectiu de la investigació és analitzar l’impacte que té aquesta metodologia a una escola en procés de canvi.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Ciències de l'educació
    Estudiant: Castilla González, Maria
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: El trabajo por proyectos en una escuela en proceso de cambio The project-based learning in a school in the process of change El treball per projectes a una escola en procés de canvi
    Data de la defensa del treball: 2021-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: innovación, motivación, aprendizaje basado en proyectos innovation, motivation, project-based learning innovació, motivació, aprenentatge basat en projectes
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: El treball per projectes a una escola en procés de canvi
    Director del projecte: Màrquez Màrquez, Enric
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar