Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: Actualment, vivim en un món que és canviant i amb una evolució constant. Aquest fet afecta indirectament a la societat, i com a conseqüència a l’educació. Per aquest motiu, els últims anys s’han alçat moltes veus demanant un canvi en el procés d’ensenyament i aprenentatge amb el propòsit que hi hagi una adaptació segons les necessitats dels individus del segle XXI. En aquest sentit, la investigació suggereix el treball per projectes com a proposta per actualitzar el present sistema educatiu. En definitiva, l’objectiu de la investigació és analitzar l’impacte que té aquesta metodologia a una escola en procés de canvi.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Castilla González, Maria
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: El trabajo por proyectos en una escuela en proceso de cambio The project-based learning in a school in the process of change El treball per projectes a una escola en procés de canvi
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: innovación, motivación, aprendizaje basado en proyectos innovation, motivation, project-based learning innovació, motivació, aprenentatge basat en projectes
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El treball per projectes a una escola en procés de canvi
Director del proyecto: Màrquez Màrquez, Enric
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)