Treballs Fi de Grau> Química Analítica i Química Orgànica

Posada en marxa d'un mètode per l'anàlisi de pH

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3679
  • Autors:

    Roig Llorens, Clàudia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-22
    Resum: El treball tracta de la posada en marxa i validació d’un mètode analític, en concret el pH. Cada vegada se li dóna més importància a aquest paràmetre en enologia a causa de a l'efecte tan important que té en les begudes derivades del raïm. El treball el podem dividir en 3 parts. Una petita introducció, el mètode que s’ha seguit, i una breu explicació sobre què és aquest paràmetre i tot el relacionat amb ell ( elèctrodes, equips, de que depèn...) En la part experimental s’explica les adaptacions que se li han fet per poder-lo aplicar al nostre laboratori, a més a més del material utilitzat i finalment una última part en la que hi apareixen els resultats obtinguts tant dels diferents MRC utilitzats i del exercicis d’intercomparació presentats juntament amb els càlculs de la incertesa i les conclusions.
    Matèria: Química
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Química Chemistry Química
    Departament: Química Analítica i Química Orgànica
    Estudiant: Roig Llorens, Clàudia
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Posada en marxa d'un mètode per l'anàlisi de pHPosada en marxa d’un mètode per l’anàlisi de pH Implementation of a method for pH analysis Puesta en marcha de un método para el análisis de pH
    Data de la defensa del treball: 2021-06-30
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: mètode, validació, pH method, validation, pH método, validación, pH
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Posada en marxa d'un mètode per l'anàlisi de pH
    Director del projecte: Masons Bosch, Jaume
    Ensenyament(s): Química
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Química
    Chemistry
    Química
    Química
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar