Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Plan de marketing para una marca nueva en el mercado

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3747
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3747
  • Autors:

    Neyra Ruiz, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-27
    Resum: Este trabajo trata de realizar un plan de marketing sobre la creación de una nueva marca de ropa infantil unisex, donde se realizará comercio online en toda España. El trabajo está compuesto por un marco teórico, una presentación de la empresa y, finalmente, la aplicación práctica. Primero de todo, se ha realizado el marco teórico donde se explican los aspectos necesarios para poder elaborar un buen plan de marketing como, por ejemplo, de qué se trata, qué beneficios te proporciona realizar uno y, finalmente, qué estructura ha de tener. Todos los conceptos se han extraído de expertos en el tema como Philip Kotler. Seguidamente tenemos la presentación de la marca, Epifanía quiere manifestar la desigualdad de género que existe a la hora de vestir. Cada vez, hay más demanda de productos unisex que buscan esa igualdad. En este apartado vemos la visión y la misión, sus valores. Concluimos el trabajo con la parte práctica, las decisiones tomadas en el plan de marketing se han basado en resultados de fuentes primarias. Se ha realizado una encuesta a más de 150 individuos y cinco entrevistas en profundidad, dos a expertas en el sector y las tres restantes a familias con hijos menores de géneros distintos. También se han utilizado fuentes secundarias como el Instituto Nacional de Estadística y resultados de la encuesta “El comercio electrónico B2C en España 2019”. Aquest treball mira de realitzar un pla de màrqueting sobre la creació d'una nova marca de roba infantil unisex, es realitzarà comerç online a tota Espanya. El treball està compost per un marc teòric, una presentació de l'empresa i, finalment, l'aplicació pràctica. Primer de tot, s'ha realitzat el marc teòric on s'expliquen els aspectes necessaris per a poder elaborar un bon pla de màrqueting com, per exemple, de què es tracta, quins beneficis et proporciona realitzar-ne un i, finalment, quina estructura ha de tenir. Tots els conceptes s'han extret d'experts en el tema com Philip Kotler. Seguidament tenim la presentació de la marca, Epifania vol manifestar la desigualtat de gènere que existeix a l'hora de vestir. Cada vegada hi ha més demanda de productes unisex que busquen aquesta igualtat. En aquest apartat veiem la visió i la missió, els seus valors. Concloem el treball amb la part pràctica, les decisions preses en el pla de màrqueting s'han basat en resultats de fonts primàries. S'ha realitzat una enquesta a més de 150 individus i cinc entrevistes en profunditat, dues a expertes en el sector i les tres restants a famílies amb fills menors de gèneres diferents. També s'han utilitzat fonts secundàries com l'Institut Nacional d'Estadística i resultats de l'enquesta “El comerç electrònic B2C a Espanya 2019”. 
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: Castellà
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Neyra Ruiz, Andrea
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Marketing plan for a new brand on the market Pla de marquèting per a una marca nova al mercat
    Data de la defensa del treball: 2021-06-05
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Marketing, Unisex, Moda Marketing, Unisex, Fashion Màrqueting, Unisex, Moda
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Plan de marketing para una marca nueva en el mercado
    Director del projecte: Gené Albesa, Jaume
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar