Treballs Fi de Grau> Filologies Romàniques

La comprensión pragmática de los actos de habla indirectos en estudiantes chinos de ELE: diseño y aplicación de un test pragmático

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4227
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4227
  • Autors:

    Ibort Colet, Luis
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-11-24
    Resum: Este estudio consiste en elaborar un test para medir el nivel de comprensión pragmática de los actos de habla indirectos que tienen los hablantes de chino residentes en España. Aquest estudi consisteix a elaborar un test per a mesurar el nivell de comprensió pragmàtica dels actes de parla indirectes que tenen els parlants de xinès residents a Espanya.
    Matèria: Filologia
    Idioma: Castellà
    Àrees temàtiques: Filologia Philology Filología
    Departament: Filologies Romàniques
    Estudiant: Ibort Colet, Luis
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La comprensió pragmàtica dels actes de parla indirectes en estudiants xinesos d'ELE: disseny i aplicació d'un test pragmàtic Pragmatic comprehension of indirect speech acts in chinese learners of ELE: design and application of a pragmatic test La comprensión pragmática de los actos de habla indirectos en estudiantes chinos de ELE: diseño y aplicación de un test pragmático
    Data de la defensa del treball: 2021-09-09
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: actes de parla, pragmàtica, test speech acts, pragmatics, test actos de habla, pragmática, test
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: La comprensión pragmática de los actos de habla indirectos en estudiantes chinos de ELE: diseño y aplicación de un test pragmático
    Director del projecte: Iglesia Martín, Sandra
    Ensenyament(s): Llengua i Literatura Hispàniques
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Filologia
    Philology
    Filología
    Filologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar