Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Vinculació emocional als centres residencials d'acció educativa en temps de la COVID-19

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4427
    Autors:
    Trabalón Sáiz, Elba M.
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-02-07
    Resum: L’educador o educadora social intervé en el camp de la pedagogia social des d’un vessant socioeducativa, fent ús de diverses eines, competències i actituds que permeten desenvolupar la seva tasca professional amb èxit. La literatura afirma que el vincle afectiu és una de les eines més importants de la tasca d’aquest professional, essent un recurs que permet arribar molt més enllà en la persona amb la qual s’intervé i, encara més, si se centra en menors. No obstant això, actualment en ple S. XXI davant d’una pandèmia mundial, la COVID-19, s’està experimentant una privació d’aquest vincle, degut a la mancança del contacte, que no permet en molts casos desenvolupar la tasca del o la professional de forma òptima. En aquesta investigació s’ha volgut observar de quines estratègies disposa l'educador/a social per tal d'arribar assolir un vincle emocional positiu amb el nen/a, així com veure les dificultats que s'estan trobant aquests professionals per arribar aconseguir bons resultats en les seves accions.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Trabalón Sáiz, Elba M.
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Vinculació emocional als centres residencials d'acció educativa en temps de la COVID-19 Emotional linkage in residential educational action centers in the time of COVID-19 Vinculación emocional en los centros residenciales de acción educativa en tiempo de la COVID-19
    Data de la defensa del treball: 2021-06-10
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: COVID-19, vincle afectiu, centre residencial d’acció educativa. COVID-19, emotional bond, residential center for educational action. COVID-19, vínculo afectivo,centro residencial de acción educativa.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Vinculació emocional als centres residencials d'acció educativa en temps de la COVID-19
    Director del projecte: Cantos Egea, Jéssica
    Ensenyament(s): Educació Social
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar