Treballs Fi de Grau> Filologia Catalana

La demanda dels estudis de filologia catalana. Un estudi sociolingüístic

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4475
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4475
  • Autors:

    Sedó González, Maria
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-03-02
    Resum: Aquest treball és una aproximació a la salut de l’estudi de la llengua i la literatura catalanes. D’una banda, es descriu la situació en què es troben els estudis universitaris de filologia catalana: els alumnes de nou ingrés, la satisfacció, la inserció laboral, la promoció, el suport de les autoritats polítiques i acadèmiques i els possibles motius de la davallada dels estudiants en les últimes dècades. D’una altra, es realitza un estudi sociolingüístic sobre l’actitud dels estudiants de batxillerat envers l’estudi de la llengua i la literatura catalanes, on es tenen en compte les seves llengües inicials i d’identificació.
    Matèria: Filologia
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Filología Philology Filologia
    Departament: Filologia Catalana
    Estudiant: Sedó González, Maria
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La demanda de los estudios de filología catalana. Un estudio sociolingüístico The Demand for Catalan Studies. A Sociolinguistic Study La demanda dels estudis de filologia catalana. Un estudi sociolingüístic
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Filología catalana, estudiantes, sociolingüística Catalan studies, students, sociolinguistics Filologia catalana, estudiants, sociolingüística
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 12
    Títol en la llengua original: La demanda dels estudis de filologia catalana. Un estudi sociolingüístic
    Director del projecte: Ginebra Serrabou, Jordi
    Ensenyament(s): Llengua i Literatura Catalanes
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Filologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar