Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Pla de màrqueting de l’empresa YATROHAT

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4833
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4833
  • Autors:

    Giral Giral, Ariadna
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-07-08
    Resum: Aquest treball de fi de grau consisteix en elaborar un pla de màrqueting per l’empresa Yatrohat, amb els objectius d’incrementar la notorietat de marca, incrementar els punts de venda i augmentar la cartera de productes. Primerament, s’ha elaborat una anàlisi de l’entorn intern i extern amb l’objectiu d’obtenir més informació sobre l’empresa i el seu entorn. A continuació, l’anàlisi de l’entorn i l’estudi que s’ha dut a terme han permès identificar les debilitats, fortaleses, amenaces i oportunitats de l’empresa estudiada. Posteriorment, s’han fixat els objectius a culminar i les estratègies i les accions que s’han de dur a terme per tal d’acomplir-los. Per tal de saber si les accions escollides ajuden a assolir els objectius marcats, s’han identificat els indicadors de seguiment i control adequats per avaluar cadascuna de les accions. Finalment, s’exposen les conclusions a les quals s’ha arribat després de realitzar tot l’estudi, destacant els aspectes més rellevants.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Giral Giral, Ariadna
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Plan de marketing de la empresa YATROHAT Marketing plan for YATROHAT COMPANY
    Data de la defensa del treball: 2022-06-30
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: plan de márketing, gorros quirúrgicos marketing plan, surgical caps pla de màrqueting, gorros quirúrgics
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Pla de màrqueting de l’empresa YATROHAT
    Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar