Data d'alta al repositori: 2022-07-08
Resum: Aquest treball de fi de grau consisteix en elaborar un pla de màrqueting per l’empresa Yatrohat, amb els objectius d’incrementar la notorietat de marca, incrementar els punts de venda i augmentar la cartera de productes. Primerament, s’ha elaborat una anàlisi de l’entorn intern i extern amb l’objectiu d’obtenir més informació sobre l’empresa i el seu entorn. A continuació, l’anàlisi de l’entorn i l’estudi que s’ha dut a terme han permès identificar les debilitats, fortaleses, amenaces i oportunitats de l’empresa estudiada. Posteriorment, s’han fixat els objectius a culminar i les estratègies i les accions que s’han de dur a terme per tal d’acomplir-los. Per tal de saber si les accions escollides ajuden a assolir els objectius marcats, s’han identificat els indicadors de seguiment i control adequats per avaluar cadascuna de les accions. Finalment, s’exposen les conclusions a les quals s’ha arribat després de realitzar tot l’estudi, destacant els aspectes més rellevants.
Matèria: Màrqueting
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Giral Giral, Ariadna
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Plan de marketing de la empresa YATROHAT Marketing plan for YATROHAT COMPANY
Data de la defensa del treball: 2022-06-30
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: plan de márketing, gorros quirúrgicos marketing plan, surgical caps pla de màrqueting, gorros quirúrgics
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Pla de màrqueting de l’empresa YATROHAT
Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)