Fecha de alta en el repositorio: 2022-07-08
Resumen: Aquest treball de fi de grau consisteix en elaborar un pla de màrqueting per l’empresa Yatrohat, amb els objectius d’incrementar la notorietat de marca, incrementar els punts de venda i augmentar la cartera de productes. Primerament, s’ha elaborat una anàlisi de l’entorn intern i extern amb l’objectiu d’obtenir més informació sobre l’empresa i el seu entorn. A continuació, l’anàlisi de l’entorn i l’estudi que s’ha dut a terme han permès identificar les debilitats, fortaleses, amenaces i oportunitats de l’empresa estudiada. Posteriorment, s’han fixat els objectius a culminar i les estratègies i les accions que s’han de dur a terme per tal d’acomplir-los. Per tal de saber si les accions escollides ajuden a assolir els objectius marcats, s’han identificat els indicadors de seguiment i control adequats per avaluar cadascuna de les accions. Finalment, s’exposen les conclusions a les quals s’ha arribat després de realitzar tot l’estudi, destacant els aspectes més rellevants.
Materia: Màrqueting
Idioma: cat
Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: Giral Giral, Ariadna
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Plan de marketing de la empresa YATROHAT Marketing plan for YATROHAT COMPANY
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-30
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: plan de márketing, gorros quirúrgicos marketing plan, surgical caps pla de màrqueting, gorros quirúrgics
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Pla de màrqueting de l’empresa YATROHAT
Director del proyecto: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)