Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Los consumidores y los posts de comida

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4837
    Autors:
    Abdeselam Embarec, Dolors
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-07-08
    Resum: Actualmente, las redes sociales forman parte de nuestro día a día. Es nuestra forma principal de comunicarnos y de mantener informados a todos los de nuestro entorno. Por eso mismo, hemos ido adquiriendo nuevas tendencias a la hora de vivir experiencias gastronómicas. Solemos compartir más sobre lo que comemos y sobre nuestras experiencias gastronómicas. Esto en parte se debe a que, compartiendo nuestra comida, estamos a la vez compartiendo nuestra identidad. El objetivo principal de este estudio es analizar las nuevas tendencias que hemos ido adquiriendo (sacar fotos al plato, subir nuestras experiencias gastronómicas a las redes, etc.) con el paso de los años, a la hora de ir a comer fuera; ya sea en un restaurante, bar, cafetería, etc., y saber cómo nos afecta esta forma de marketing digital a nosotros. ¿Nunca os habéis encontrado en la situación dónde alguien de vuestro entorno, tenía la necesidad de hacerle una foto al plato, para publicarla en sus redes sociales? En este estudio, también resolveremos esta pregunta analizando las tendencias en las redes sociales, y cómo los negocios dedicados al sector de los servicios, las gestionan. Actualment, les xarxes socials formen part del nostre dia a dia. És la nostra principal manera de comunicar-nos i de mantenir informat el nostre entorn. Per aquest motiu, hem adquirit noves tendències a l'hora de viure experiències gastronòmiques. Solem compartir més sobre allò que mengem i sobre les nostres experiències gastronòmiques. Això en part és perquè, compartint el nostre menjar, estem alhora compartint la nostra identitat. L'objectiu principal d'aquest estudi és analitzar les noves tendències que hem anat adquirint (fer fotos al plat, pujar les nostres experiències gastronòmiques a les xarxes, etc.) amb el pas dels anys, a l'hora d'anar a dinar fora; ja sigui en un restaurant, bar, cafeteria, etc., i saber com ens afecta aquesta forma de màrqueting digital a nosaltres. Mai us heu trobat en la situació on algú del vostre entorn, tenia la necessitat de fer-li una foto al plat, per publicar-la a les seves xarxes socials? En aquest estudi, també resoldrem aquesta pregunta analitzant les tendències a les xarxes socials i com els negocis dedicats al sector dels serveis les gestionen. 
    Matèria: Màrqueting digital
    Idioma: spa
    Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Abdeselam Embarec, Dolors
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Els consumidors i els posts de menjar The consumers and food posts
    Data de la defensa del treball: 2022
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: màrqueting digital, xarxes socials, experiències gastronòmiques digital marketing, social media and gastronomic experiences marketing digital, redes sociales y experiéncias gastronómicas
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Los consumidores y los posts de comida
    Director del projecte: Papaoikonomou, Eleni
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Màrqueting digital
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar