Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Les marques de moda de les influencers triomfen a Instagram.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:4839
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG4839
  • Autors:

    Uixan Balagué, Laura
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-07-08
    Resum: El present treball tractarà l'aparició d'un nou tipus de prescriptor, l'influencer. Aquestes persones, de mica en mica han adquirit popularitat gràcies al poder que els ha proporcionat el seu perfil a les seves xarxes socials, i així han pogut crear la seva pròpia marca personal. S'ha elaborat una anàlisi per saber si aquestes marques són capaces de funcionar com qualsevol altra, i quines estratègies segueixen per fer-ho. Per saber això, primerament s’introduiran els conceptes d'influencer i de marca personal, i a la vegada, s'analitzaran varis casos reals de diferents influencers i les estratègies que habituen a utilitzar per captar l'atenció del seu públic objectiu, a més aquest treball compta amb suport de breus entrevistes. Gràcies a aquesta investigació, s'ha pogut determinar que les marques personals dels influencers són un exitós model de negoci que ha vingut per a quedar-se.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Uixan Balagué, Laura
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Las marcas de moda de las influencers triunfan en Instagram. Influencer fashion brands thrive on Instagram.
    Data de la defensa del treball: 2022
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Influencer, marca persona, marca Influencer, personal trademark, trademark Influencer, marca personal, marca
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Les marques de moda de les influencers triomfen a Instagram.
    Director del projecte: Sánchez Vergara, José Ignacio
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar