Data d'alta al repositori: 2022-07-08
Resum: El present treball tractarà l'aparició d'un nou tipus de prescriptor, l'influencer. Aquestes persones, de mica en mica han adquirit popularitat gràcies al poder que els ha proporcionat el seu perfil a les seves xarxes socials, i així han pogut crear la seva pròpia marca personal. S'ha elaborat una anàlisi per saber si aquestes marques són capaces de funcionar com qualsevol altra, i quines estratègies segueixen per fer-ho. Per saber això, primerament s’introduiran els conceptes d'influencer i de marca personal, i a la vegada, s'analitzaran varis casos reals de diferents influencers i les estratègies que habituen a utilitzar per captar l'atenció del seu públic objectiu, a més aquest treball compta amb suport de breus entrevistes. Gràcies a aquesta investigació, s'ha pogut determinar que les marques personals dels influencers són un exitós model de negoci que ha vingut per a quedar-se.
Matèria: Màrqueting
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Uixan Balagué, Laura
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Las marcas de moda de las influencers triunfan en Instagram. Influencer fashion brands thrive on Instagram.
Data de la defensa del treball: 2022
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Influencer, marca persona, marca Influencer, personal trademark, trademark Influencer, marca personal, marca
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Les marques de moda de les influencers triomfen a Instagram.
Director del projecte: Sánchez Vergara, José Ignacio
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)