Creation date in repository: 2022-07-08
Abstract: El present treball tractarà l'aparició d'un nou tipus de prescriptor, l'influencer. Aquestes persones, de mica en mica han adquirit popularitat gràcies al poder que els ha proporcionat el seu perfil a les seves xarxes socials, i així han pogut crear la seva pròpia marca personal. S'ha elaborat una anàlisi per saber si aquestes marques són capaces de funcionar com qualsevol altra, i quines estratègies segueixen per fer-ho. Per saber això, primerament s’introduiran els conceptes d'influencer i de marca personal, i a la vegada, s'analitzaran varis casos reals de diferents influencers i les estratègies que habituen a utilitzar per captar l'atenció del seu públic objectiu, a més aquest treball compta amb suport de breus entrevistes. Gràcies a aquesta investigació, s'ha pogut determinar que les marques personals dels influencers són un exitós model de negoci que ha vingut per a quedar-se.
Subject: Màrqueting
Language: cat
Subject areas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Department: Gestió d'Empreses
Student: Uixan Balagué, Laura
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Las marcas de moda de las influencers triunfan en Instagram. Influencer fashion brands thrive on Instagram.
Work's public defense date: 2022
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Influencer, marca persona, marca Influencer, personal trademark, trademark Influencer, marca personal, marca
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: Les marques de moda de les influencers triomfen a Instagram.
Project director: Sánchez Vergara, José Ignacio
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)