Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

El màrqueting sensorial: El màrqueting olfactiu; el poder de les olors en l’entorn comercial

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5384
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG5384
  • Autors:

    Abad Bargalló , Marta
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-10-11
    Resum: El present treball té com a objectiu principal mostrar el funcionament i beneficis que aporta l’ús del màrqueting olfactiu com a estratègia empresarial. Per tal de contrastar tota la informació en la part teòrica s’han realitzat dues investigacions. Veient la forta relació que existeix entre les olors i les emocions, s’ha fet un estudi qualitatiu i quantitatiu dels comentaris relacionats amb l’aroma de les botigues de roba Stradivarius, per tal de veure si realment mostraven algun tipus de reacció o emoció tant positiva, com negativa cap a l’aroma. Un cop analitzats i classificats els comentaris, s’ha identificat el tipus d’estratègia implantada. Finalment, mitjançant l’entrevista en profunditat, s’ha dut a terme una investigació qualitativa del màrqueting olfactiu per tal d’oferir una visió més professional de dues empreses especialitzades en la creació d’aquest tipus de projectes de màrqueting.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Abad Bargalló , Marta
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: El marketing sensorial: El marketing olfativo; el poder de los olores en el entorno comercial Sensory marketing: Olfactory marketing; the power of smells in the commercial environment
    Data de la defensa del treball: 2022-09-12
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: marketing olfativo, sentidos, emociones olfactory marketing, sense, emotions màrqueting olfactiu, sentits, emocions
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: El màrqueting sensorial: El màrqueting olfactiu; el poder de les olors en l’entorn comercial
    Director del projecte: Papaoikonomou, Eleni
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar