Data d'alta al repositori: 2022-10-11
Resum: El present treball té com a objectiu principal mostrar el funcionament i beneficis que aporta l’ús del màrqueting olfactiu com a estratègia empresarial. Per tal de contrastar tota la informació en la part teòrica s’han realitzat dues investigacions. Veient la forta relació que existeix entre les olors i les emocions, s’ha fet un estudi qualitatiu i quantitatiu dels comentaris relacionats amb l’aroma de les botigues de roba Stradivarius, per tal de veure si realment mostraven algun tipus de reacció o emoció tant positiva, com negativa cap a l’aroma. Un cop analitzats i classificats els comentaris, s’ha identificat el tipus d’estratègia implantada. Finalment, mitjançant l’entrevista en profunditat, s’ha dut a terme una investigació qualitativa del màrqueting olfactiu per tal d’oferir una visió més professional de dues empreses especialitzades en la creació d’aquest tipus de projectes de màrqueting.
Matèria: Màrqueting
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Abad Bargalló , Marta
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: El marketing sensorial: El marketing olfativo; el poder de los olores en el entorno comercial Sensory marketing: Olfactory marketing; the power of smells in the commercial environment
Data de la defensa del treball: 2022-09-12
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: marketing olfativo, sentidos, emociones olfactory marketing, sense, emotions màrqueting olfactiu, sentits, emocions
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: El màrqueting sensorial: El màrqueting olfactiu; el poder de les olors en l’entorn comercial
Director del projecte: Papaoikonomou, Eleni
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)