Data d'alta al repositori: 2022-11-23
Resum: Creació d’un programa amb Unity amb el qual es pot generar terreny realista amb opcions a la personalitzacio a partir d’unes variables mostrades en la Interficie del motor grafic.
Matèria: Programació (ordinadors)
Idioma: cat
Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Estudiant: Donadeu Caballero, Ramon
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Generacion Procedural de Planetas con Unity Procedurally Generated Planets with Unity Generació Prodecural de Planetes amb Unity
Data de la defensa del treball: 2021-09-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Algoritmica, Programación, Unity Algorithms, Programming, Unity Algoritmica, Programació, Unity
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Generació Prodecural de Planetes amb Unity
Director del projecte: Duch Gavaldà, Jordi
Ensenyament(s): Enginyeria Informàtica
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)