Treballs Fi de Grau> Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Generació Prodecural de Planetes amb Unity

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5440
  • Autors:

    Donadeu Caballero, Ramon
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2022-11-23
    Resum: Creació d’un programa amb Unity amb el qual es pot generar terreny realista amb opcions a la personalitzacio a partir d’unes variables mostrades en la Interficie del motor grafic.
    Matèria: Programació (ordinadors)
    Idioma: cat
    Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
    Estudiant: Donadeu Caballero, Ramon
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Generacion Procedural de Planetas con Unity Procedurally Generated Planets with Unity Generació Prodecural de Planetes amb Unity
    Data de la defensa del treball: 2021-09-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Algoritmica, Programación, Unity Algorithms, Programming, Unity Algoritmica, Programació, Unity
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Generació Prodecural de Planetes amb Unity
    Director del projecte: Duch Gavaldà, Jordi
    Ensenyament(s): Enginyeria Informàtica
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Programació (ordinadors)
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar